Oprogramowanie dla hoteli

S4H Cleanroom

Wsparcie pracy househeepingu i stały przepływ informacji

S4H CleanRoom jest aplikacją mobilną, która pomaga w pracy personelu działu housekeeping oraz managera, odpowiedzialnego za zarządzanie hotelem. Informacje o statusie pokoi, usterkach technicznych, uzupełnianiu minibarku są przekazywane do programu S4H Hotel & SPA za pomocą prostej aplikacji zainstalowanej na dowolnym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu.

Aplikacja mobilna S4H CleanRoom to tak naprawdę znaczne ułatwienie i usprawnienie pracy pracowników housekeepingu: pokojowych, konserwatorów i ich przełożonych. Czyli wszystkich, którzy mają bezpośredni wpływ na płynne zarządzanie hotelem lub innym obiektem noclegowym. Korzystanie z aplikacji sprawia, że każda z zainteresowanych stron (managerowie, recepcja itp.) ma bieżącą informację o statusie każdego pokoju (czysty/ brudny) i natychmiastową wiedzę o ewentualnych usterkach, wymagających naprawy. To również stały przepływ danych na temat stanu minibarków. Mocną stroną S4H CleanRoom jest fakt, że aplikacja może pracować na dowolnym urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet) i każdym nowoczesnym systemie operacyjnym.

S4H CleanRoom – zarządzanie pokojami jest szybkie i przejrzyste

Jak działa S4H CleanRoom?

Po pierwsze: instalacja.

Niezwykle wygodną i praktyczną zaletą aplikacji mobilnej S4H CleanRoom jest fakt, że można ją uruchomić na właściwie każdym urządzeniu, które posiada dostęp do Internetu przez sieć komórkową lub WiFi. Nie ma też znaczenia wersja i producent systemu operacyjnego – aplikacja pracuje w systemach: Windows (Mobile, 7, 8, 10), iOS, Android, Linux itd. Istnieje możliwość uruchomienia aplikacji na stacjonarnym komputerze  z systemem Windows, OSX, Linux, czy ChromeOS. To sprawia, że klient nie musi inwestować w zakup nowego sprzętu.

Aplikacja ma bardzo przyjazny, intuicyjny i przejrzysty layout, który sprawia, że naprawdę każdy bardzo szybko uczy się, jak należy korzystać z jej funkcjonalności. Kilkugodzinne przyuczenie wystarcza, by pracownicy (również obcokrajowcy) byli przygotowani do pracy z S4H CleanRoom.

Po drugie: przeszkolenie.

Po trzecie: użytkowanie.

Wszyscy pracownicy, korzystający z aplikacji otrzymują swój login i hasło i za ich pomocą logują się do systemu. Dostęp do danych jest uzależniony od uprawnień danej osoby i spersonalizowany zgodnie ze wskazaniami. Integracja z programem S4H Hotel & SPA sprawia, że pokojowa widzi, czy gość jest w pokoju, co znacznie ułatwia jej pracę. Po wykonaniu swoich obowiązków wprowadza dane do systemu, zmieniając status z brudnego na czysty i wybierając dodatkowe informacje o minibarku, czy usterkach.

Osoby odpowiedzialne za prowadzenie hotelu, a także pracownicy recepcji widzą od razu, jakie jest tempo prac i wiedzą o wszystkich potrzebach w danym pokoju – bez konieczności rozmawiania z housekeepingiem. Recepcja wie, jak rozliczyć z minibarku wyjeżdżających gości i czy może meldować kolejnych, konserwator zna zadania, a manager zdalnie kontroluje cały proces, interweniując tylko w sytuacjach naprawdę koniecznych. To współczesny i wygodny model prowadzenia hotelu.

Po czwarte: weryfikacja.

SKONTAKTUJ SIĘ

Napisz do nas i powiedz
o swoich potrzebach