Oprogramowanie dla HOTELI

Pakiet oprogramowania S4H dla hoteli został tak przygotowany, by dawać osobom zarządzającym niezwykle wygodną możliwość zintegrowanej i wielopłaszczyznowej kontroli. Managerowie otrzymują spójną informację o wynikach finansowych, obłożeniu czy postępach prac housekeepingu. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań polega na wykorzystaniu Internetu oraz urządzeń mobilnych, co znacznie przyspiesza przepływ informacji i eliminuje błędy obsługi. Dodatkowo nowoczesny system komunikacji z gośćmi automatycznie generuje e-maile oraz SMS-y, co przekłada się na komfort i poczucie bezpieczeństwa klientów obiektu.

Single image

S4H HOTEL & SPA

S4H HOTEL & SPA – prowadzenie hotelu i SPA jest łatwiejsze

S4H HOTEL & SPA to bogate w wiele przydatnych funkcji oprogramowanie dla obiektów noclegowych oraz punktów SPA. Pozwala na sprawne, a jednocześnie proste w obsłudze zarządzanie hotelem. Aplikacja zawiera m.in.: system rezerwacji hotelowej ze sporządzaniem listy gości, wystawianie rachunków i faktur za pobyt, planowanie zabiegów SPA i wiele innych udogodnień.

WIĘCEJ
Single image

S4H BOOKING

S4HBooking – prosta rezerwacja pokoju przez Internet

S4HBooking to system rezerwacji pokoi hotelowych, który stanowi bardzo wygodne dla gości uzupełnienie programu S4H Hotel & SPA. Jego posiadanie sprawia, że każdy może dokonać rezerwacji samodzielnie z poziomu strony internetowej posiadacza takiego systemu. Zarządzanie hotelem lub innym obiektem noclegowym jest znacznie prostsze przy użyciu tego współczesnego narzędzia.

WIĘCEJ
Single image

S4H CLEANROOM

S4H CleanRoom – zarządzanie pokojami jest szybkie i przejrzyste

S4H CleanRoom jest aplikacją mobilną, która pomaga w pracy personelu działu housekeeping oraz managera, odpowiedzialnego za zarządzanie hotelem. Informacje o statusie pokoi, usterkach technicznych, uzupełnianiu minibarku są przekazywane do programu S4H Hotel & SPA za pomocą prostej aplikacji zainstalowanej na dowolnym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu.

WIĘCEJ
Single image

S4H ONLINE MiniBarek

Zarządzanie minibarkiem w codziennym prowadzeniu hotelu

S4HONLINE MiniBarek to bardzo użyteczny moduł systemu POS, który okazuje się być bardzo praktyczny i powoduje, że zarządzanie hotelem jest łatwiejsze i przejrzyste. Aplikacja pozwala na szybkie rozliczanie zużytych z minibarków produktów, a w następstwie adekwatne rozliczenie z nich gości, a także nadzór nad bieżącym uzupełnianiem stanów. Ułatwia pracę housekeepingu i recepcji.

WIĘCEJ
SKONTAKTUJ SIĘ

Napisz do nas i powiedz
o swoich potrzebach